Pomoc

Pierwsze logowanie do systemu bankowości internetowej

  • Podczas pierwszego logowania do systemu bankowości internetowej BGŻOptima wymagane będzie ustanowienie nowego, indywidualnego hasła do logowania: Jak to zrobić?

    Krok 1: Wejdź na stronę logowania i wpisz swój login

    • login otrzymałaś/eś w tytule przelewu zwrotnego kwoty 0,01, którą zwróciliśmy na Twój rachunek powiązany z przelewu weryfikacyjnego.

    Uwaga!

    Przed pierwszym logowaniem do nowego systemu prosimy o wyczyszczenie pamięci przeglądarki (CTRL+SHIFT+DEL). Zapobiegnie to ewentualnym problemom z pierwszym logowaniem.Logowanie

    Krok 2: Wpisz otrzymane hasło i zaloguj się

    W momencie, w którym wpiszesz Twój login, otrzymasz na sms Hasło startowe. Hasło zostanie wysłane na numer telefonu komórkowego, który został podany we wniosku o otwarcie konta.

    Pamiętaj! Hasło startowe będzie wysłane, dopiero w momencie, kiedy po raz pierwszy wpiszesz swój login na stronie logowania do nowego serwisu. Hasło startowe jest ważne tylko 24 godzinny od momentu jest wysłania, jeśli w tym czasie nie zostanie ono wykorzystane skontaktuj się z Infolinią BGŻOptima.Hasło

    Krok 3: System poprosi o ustanowienie Twojego nowego, indywidualnego hasła dostępu, którego będziesz odtąd używać do logowania do bankowości internetowej BGŻOptima.

    Pamiętaj! Logowanie po nadaniu indywidualnego hasła dostępu odbywa się za pomocą tzw. hasła maskowanego, Oznacza to, że nie wpisujesz w pole wszystkich znaków ze swojego hasła, ale tylko te, które na ekranie widać jako pola aktywne. Por. niżejHaslo

    Podczas każdego logowania system zażąda innego zestawu znaków z hasła, co ma zabezpieczać przed podejrzeniem lub przechwyceniem Twojego hasła.

Reklamacje

Przelewy i rachunek powiązany

  • Rachunek powiązany, to Twój rachunek bankowy w innym banku, który zostaje powiązany z Twoim Kontem BGŻOptima. Oznacza to, że z tego rachunku musi pochodzić pierwszy przelew do BGŻOptima, dzięki któremu aktywujesz swoje konto.

    Dane z tego przelewu muszą się zgadzać z danymi podanymi we Wniosku o otwarcie Konta BGŻOptima. Tylko wtedy będziemy mogli je zweryfikować. Jeśli dane nie będą się zgadzały, poprosimy Cię o ich poprawienie. Pamiętaj, że może to wydłużyć proces otwierania Konta.

    W przypadku zmiany rachunku powiązanego konieczne będzie wykonanie nowego przelewu inicjującego na kwotę min. 1 PLN.

    Kolejne wpłaty na Konto BGŻOptima mogą pochodzić z dowolnego rachunku bankowego w Polsce i na świecie. Oznacza to, że wpłat na Twoje Konto BGŻOptima (a także na konta celowe) może dokonywać każdy, kto dysponuje numerem Twojego rachunku w BGŻOptima. Tylko przelew inicjujący musi pochodzić z rachunku powiązanego.

    Tylko na wskazany rachunek powiązany możesz przelewać środki z Konta BGŻOptima. Oznacza to, że jeśli np. chcesz wypłacić odsetki z lokaty terminowej, musisz najpierw przelać je z Twojego Konta BGŻOptima na Twój rachunek powiązany.

    Za przelewy w BGŻOptima nie pobieramy żadnych opłat.

Sprzęt i wymagania

  • Poniżej znajduje się lista określająca optymalną konfigurację sprzętową, jaką zalecamy w celu bezproblemowego korzystania z naszego serwisu internetowego.

    Komputer oraz połączenie z Internetem

    Nie ma określonych wymogów dotyczących komputera, z którego korzystasz. Zalecamy jednak monitor o rozdzielczości przynajmniej 1280 x 1024 pikseli oraz z minimalnie 24-bitową jakością koloru.

    Przeglądarki internetowe

    Jeśli korzystasz z systemu operacyjnego Windows:
      • Google Chrome 56.x (lub nowsza)
      • Mozilla Firefox 52.x (lub nowsza)
      • Microsoft Edge 14.x (lub nowsza)
    Zalecamy pobranie najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej.

    Problemy z wiadomościami e-mail od BGŻOptima

    Dostawcy usług internetowych oraz filtry antyspamowe zabezpieczają Cię przed spamem, czyli niechcianą pocztą e-mail. Ale czasami są zabezpieczenia są zbyt restrykcyjne i może się zdarzyć, że maile z BGŻOptima nie będą docierały do odbiorców.

    Aby uniknąć tego problemu, możesz dodać nas do "białej listy" zaufanych nadawców: mail.bgzoptima.pl.

    System operacyjny Mac

    Jeśli korzystasz z systemu operacyjnego Mac:
      • Safari 10.x (lub nowsza)

      • Inne przeglądarki i platformy mogą działać, ale nie zostały one przetestowane.

    Ustawienia zabezpieczeń

    Upewnij się, że przeglądarka wspomaga obsługę protokołu SSL (Secure Socket Layer, SSL 2.0 lub SSL 3.0). Sprawdź opcje swojej przeglądarki i upewnij się, że obsługiwane są protokoły SSL.

    Wtyczki

    Flash Player - pobierz
    Adobe Reader - pobierz

    Pliki typu cookies i JavaScript

    Aby realizować transakcje w BGŻOptima.pl, musisz dostosować ustawienia swojej przeglądarki tak, by akceptowała pliki typu cookies. Konieczna jest również włączona obsługa języka JavaScript.

Słownik

Komunikaty

Centrum Inwestycyjne

  • Bank BGŻ BNP Paribas

    ul. Kasprzaka 10/16
    01-211 Warszawa, Polska

    Centrum Inwestycyjne BGŻOptima

    Spektrum Tower
    ul. Twarda 18, p. 19
    00-105 Warszawa

Komunikaty Operacyjne