BGŻOptima - szukasz pomocy? Jesteśmy do twojej dyspozycji

Pomoc

OBSŁUGA REKLAMACJI

W Banku BGŻOptima zależy nam, aby być blisko naszych Klientów i bezpośrednio od nich dowiadywać się, jak ulepszać nasze produkty i usługi, by jeszcze lepiej spełniały ich oczekiwania. Dlatego, wszelkie uwagi i opinie Klientów są dla nas bardzo cenne.

Jeśli masz zastrzeżenia odnośnie naszych usług, złóż reklamację w wygodnej dla Ciebie formie:

Elektronicznie elektronicznie - za pośrednictwem systemu bankowości internetowej lub formularza internetowego


Telefonicznie telefonicznie:

801 321 123 - dla połączeń krajowych
+48 22 566 99 99 – dla połączeń krajowych i z zagranicy
(koszt połączenia wg. stawki operatora)

Pisemnie pisemnie - na adres:

Bank BGŻ BNP Paribas S.A.
Zespół Obsługi Reklamacji i Opinii Bankowych
ul. Armii Krajowej 28
30-150 Kraków