BGŻOptima - szukasz pomocy? Jesteśmy do twojej dyspozycji

Komunikaty
dla Klientów

Komunikaty

29.09.2017

Informujemy,  że w dniu 29.09.2017 wejdą w życie zmiany statutu BGŻ SFIO związane z połączeniem jednostek uczestnictwa "BGŻ" i "BGŻOptima".


W związku z tym od godziny 15:00 w dniu 29.09.2017 roku do 06.10.2017 roku mogą wystąpić utrudnienia w składaniu zleceń dotyczących  funduszu inwestycyjnego BGŻ SFIO.

Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

Pozdrawiamy,

Zespół BGŻOptima

22.12.2016

Informujemy Klientów BGŻOptima, że w związku zakończeniem roku 2016, zmienia się harmonogram realizacji przelewów w dniu 30 grudnia 2016 roku.

W tym dniu obowiązywać będą w BGŻOptima poniższe godziny realizacji przelewów:

Zlecenia krajowe wysłane

Zgodnie z obowiązującym harmonogramem rozliczeń systemu Elixir,30 grudnia 2016 roku odbędą się tylko dwie sesje rozliczeniowe. W ślad za tym, godziny realizacji dyspozycji będą następujące:

  1. Zlecenia złożone w formie elektronicznej do godziny 11:45.

Zlecenia zarejestrowane w systemie po tych godzinach będą rozliczone w najbliższym dniu roboczym.

Zlecenia otrzymane Bank będzie księgował na rachunkach odbiorców:

  1. Przelewy krajowe - do godziny 16:00.

Życzymy wesołych Świąt Bożego Narodzenia i szczęśliwego Nowego Roku.

21.06.2016

Zasady bezpiecznego korzystania z bankowości internetowej

Szanowny Użytkowniku,

przypominamy kilka najważniejszych zasad bezpiecznego korzystania z bankowości internetowej, do których należą:

- Zachowanie poufności danych do logowania. Nikomu nie należy podawać Loginu oraz hasła. Przekazywanie tych danych osobom trzecim naraża Państwa na ryzyko utraty środków z rachunku bankowego. Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo w komunikacie ZBP. (https://zbp.pl/dla-konsumentow/bezpieczny-bank/aktualnosci)

- Zachowanie ostrożności i ograniczonego zaufania w stosunku do e–maili lub SMS–ów, w których znajduje się prośba o podanie poufnych danych lub skorzystanie z linków kierujących na stronę internetową banku. Linki mogą prowadzić do fałszywej strony, która ma wyłudzić dane do logowania. Przypominamy, że nie prosimy Państwa o podawanie jakichkolwiek danych w wiadomościach e–mail lub SMS.

W bankowości internetowej ważne jest:

- Sprawdzenie, czy połączenie z bankiem jest szyfrowane tj. czy adres wyświetlany przez przeglądarkę zaczyna się od https, a na pasku adresowym jest widoczny symbol kłódki i czy po kliknięciu na nią wyświetla się informacja o szyfrowaniu połączenia z serwerem Banku BGŻ BNP Paribas SA

- Sprawdzenie ważności i poprawności certyfikatu dostępnego po kliknięciu na symbol kłódki widocznej na pasku adresowym.

-  Weryfikowanie danych transakcji przed jej autoryzacją/wysłaniem, a w szczególności kontrolę numeru rachunku odbiorcy

Przypominam również pozostałe zasady bezpiecznego korzystania z bankowości internetowej:

1) Przed wysłaniem przelewu lub zatwierdzeniem innej dyspozycji należy zawsze sprawdzić, czy wszystkie dane, a przede wszystkim numer rachunku odbiorcy, są prawidłowe.

2) Zalecamy posiadanie aktualnego programu antywirusowego i regularne skanowanie za jego pomocą komputera i urządzeń mobilnych.

3) Nieznane oprogramowanie i aplikacje zawsze mogą okazać się niebezpieczne.

4) Jeśli otrzymają Państwo SMS–a lub wiadomość e–mail z linkiem do nieznanej strony internetowej, oprogramowania lub aplikacji na telefon, bezpieczniej jest od razu go skasować.

5) Zalecamy korzystanie z bezpiecznego dostępu do Internetu. Nie należy logować się do bankowości internetowej i mobilnej z nieznanej, ogólnodostępnej i niezabezpieczonej sieci (prywatnych lub publicznych).

Więcej informacji o bezpiecznym korzystaniu z bankowości internetowej i mobilnej znajdą Państwo na stronach banku https://www.bgzoptima.pl/bezpieczenstwo

pozdrawiamy,

Zespół BGŻOptima

Biuro Rozwoju Bankowości Internetowej

Czat